„ČST Praha se zcela evidentně zapojila do antibabiš kampaně ve prospěch opozice. Finance vynaložené na pořady 168 000 hodin a Prokurátoři ČST by měly být zahrnuty do nákladů volební kampaně opozice. A nezapomenout započítat i náklady na pohádkový volební potenciál!“ napsal Ovčáček na svém twitterovém účtu. ČST Praha dlouhodobě Ovčáček nazývá právě Českou televizi. 168 000 hodin je Ovčáčkův název pro pořad 168 hodin moderátorky Nory Fridrichové a Prokurátoři ČST jsou Reportéři ČT.
ČST Praha se zcela evidentně zapojila do antibabiš kampaně ve prospěch opozice.
Finance vynaložené na pořady 168 000 hodin a Prokurátoři ČST by měly být zahrnuty do nákladů volební kampaně opozice.
A nezapomenout započítat i náklady na pohádkový volební potenciál!
— Jiří Ovčáček (@PREZIDENTmluvci) September 6, 2021

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef