„Logo se mi líbí,“ přiznal na úvod Dvořák a dodal: „Vlastně není nové, ČT se vrátila ke svému původnímu logu, které se postupně vyvíjelo.“ Na obrazovce České televize se po mnoho let objevovala pouze čísla.
S logem ještě budeme pracovat, ale nenastanou zásadní změny
Za vývoj loga televize zaplatila přes 400 tisíc. Další necelý milion stál manuál, ve kterém je například uvedeno, kde se logo používá. Součástí zakázky je i písmo, které je vytvořeno speciálně pro účely ČT. Podle ředitele Dvořáka bude čitelnější.
„Než jsme logo dali na obrazovku v běžném vysílání, tak jsme nemohli dotáhnout všechny detaily. Ještě s ním budeme pracovat. Podoba není finální, ale neměly by nastat nějaké zásadní změny,“ popsal na Radiožurnálu.
Jsem spokojený, že jsem ve funkci přežil
Pro Dvořáka už uplynul rok v nové funkci ředitele. „Jsem spokojený, že jsem ten rok ve funkci přežil. Snažil jsem se, abych splnil všechny sliby ve svém kandidátském projektu. Všechny jsme spustili a jsme v nějaké fázi jejich implementace,“ popsal.
V rozhlasovém pořadu vyzdvihl Události ČT, které změnily styl a začaly podávat zprávy jinak než komerční televize. Podle Dvořáka jsou spokojeni také diváci. Sledovanost prý narostla o 135 tisíc lidí a spokojenost se vrátila na úroveň, která byla před změnou.
Dětský kanál se spustí zhruba v polovině příštího roku
Dalším velkým plánem nového ředitele bylo spuštění dětského kanálu. To se prý posunulo do poloviny příštího roku. Cílem bude přitáhnout určité věkové skupiny, zejména děti mezi čtvrtým a devátým rokem. Televize je ale chce motivovat i k jiným aktivitám, než jen k vysedávání u obrazovky.
Kanál bude vysílat část vlastní a zahraniční tvorby. Součástí vysílání budou vzdělávací pořady z dílny BBC nebo německých a rakouských televizí.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe