Při pohledu na sociální sítě se zdá, že černým koněm parlamentních voleb bude Tomio Okamura, kterého na sociálních sítích sleduje obrovské množství fanoušků. „V počtu fanoušků by Okamura vyhrál,“ prozradil dokonce Šlerka. „Záleží ale, jak to chcete počítat. Mohli bychom třeba spočítat, kolik lidí něco unikátně olajkovalo za poslední čtyři měsíce. Tam by vyhrála TOP 09. Nebo bychom mohli počítat, kdo má nejvěrnější fanoušky... a tam by vyhráli komunisté,“ pokračoval v rozboru situace.
Andrej Babiš také poutá pozornost fanoušků, jeho hnutí ANO už ale tolik netáhne. ČSSD uživatele facebooku také moc netáhne. Podle Šlerky je to i tím, že facebook láká mladší a střední generaci, a to ještě především generaci žijící ve větších městech. Statší generace nad padesát let a lidi žijících v menších městech a na vesnicích se facebooku příliš nevěnují. Takže to, že někdo vyhrává na facebooku nemusí nic vypovídat o tom, jaké budou jeho reálné výsledky ve volbách,“ zdůraznil Šlerka.
Politici by si proto měli uvědomit, že dnes už často podceňovaná debata s voliči na malém městě bude pro jejich volební výsledek přínosnější, než nějaká sebelépe vytvořená reklamní kampaň.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp