Co pro vás získání ceny „Manažer kvality roku 2016“ znamená?
Ocenění si velmi vážím. Vnímám ho jako doklad toho, že svou práci děláme spolu s mými kolegy dobře a zároveň je to pro mě hodnotná zpětná vazba. Ocenění má určitě souvislost s trojnásobným vítězstvím řetězce Albert v Národní ceně kvality v minulých letech a naší úspěšnou účastí ve finále Evropské ceny Excelence podle modelu EFQM v letošním roce. Podobná ocenění jsou udělována v osmdesáti zemích světa, a proto jsme velmi přivítali, že jsme se v letošním roce mohli stát evropským finalistou a dostali tak příležitost ke srovnání s nejlepší evropskou konkurencí. V neposlední řadě je to také velký a trvalý závazek k tomu neustále se zlepšovat a zákazníkům v obchodech Albert vždy nabízet to nejlepší zboží a služby.
Motivuje vás ocenění k nějakým dalším krokům - plánujete do budoucna změny? Co lze ještě vylepšit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Komerční článek