Politici v říjnových volbách využívají novou formu komunikace

10.09.2014 12:15 | Zprávy

Politické strany v nadcházejících komunálních a senátních volbách zvolily kromě standardních komunikačních kanálů také nové možnosti, jak propagovat své politické cíle. Kromě online médií, zejména pak sociálních sítí, tedy Twitteru a Facebooku, využívají úplně nové formy outdoorové komunikace. Jednou z nich jsou reklamní nosiče, které jsou umístěny v autobusech na zadní straně sedadel. Tyto nosiče před více než rokem začala provozovat reklamní agentura Reflexmedia

Politici v říjnových volbách využívají novou formu komunikace
Foto: Reflex Media
Popisek: Reklamní nosiče

Díky svému umístění mají cestující reklamu celou cestu před očima. „Politické kandidáty tato forma reklamy velice oslovila. Protože zhruba čtvrtina kampaní ještě nezačala, tak nemohu jmenovat, ale této formy propagace využily parlamentní strany jak z pravicového, tak levicového spektra. Dokonce máme i několik kandidátů, kteří kandidují jako nestraníci,“ uvedl Petr Bezděk, jednatel reklamní agentury.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan

Jan Jakob byl položen dotaz

Jen sliby

Slibujete vyšší mzdy a hospodářský růst. Co jste ale dokázaly v tomto směru na poslední roky, co jste ve vládě, když jsme na tom jako občané finančně mnohem hůř než tomu bylo? Nebo máte dojem, že se většina lidí má dobře a nemá finanční problémy, kdy přežívá z výplaty do výplaty?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nové „Přemluv bábu“. Politická výchova rodičů: „Dejte jim tam sledování těchto účtů.“

20:30 Nové „Přemluv bábu“. Politická výchova rodičů: „Dejte jim tam sledování těchto účtů.“

Datový vědec Petr Ludwig na sociální síti vyzývá lidi, aby svým rodičům přidali do sledování vybrané…