Díky svému umístění mají cestující reklamu celou cestu před očima. „Politické kandidáty tato forma reklamy velice oslovila. Protože zhruba čtvrtina kampaní ještě nezačala, tak nemohu jmenovat, ale této formy propagace využily parlamentní strany jak z pravicového, tak levicového spektra. Dokonce máme i několik kandidátů, kteří kandidují jako nestraníci,“ uvedl Petr Bezděk, jednatel reklamní agentury.
Tuto reklamu využili političtí kandidáti napříč celou Českou Republikou. „Jednou z našich priorit je omezení heren a podobných zařízení s výherními automaty, tak jako omezení ubytoven pro nepřizpůsobivé občany v Karviné, kde místní podnikatelé parazitují na sociálně slabých občanech. Možnost komunikovat formou těchto nosičů mi přijde velice efektivní, proto jsem zvolil způsob této propagace,“ uvedl Antonín Barák, kandidát do zastupitelstva města Karviné za hnutí ANO.
Jedním z mnoha důvodů, proč tyto reklamní nosiče využívají jak privátní firmy, tak nyní politické strany je možnost, že si může každý kandidát, nebo politická strana umístit na každé sedadlo jiné reklamní sdělení. „Politické strany často využily možnost mít na každém sedadle jiného kandidáta, nebo různé body programu. Je to velice efektivní, protože naši klienti mohou díky tomu svým koncovým příjemcům sdělit velké množství informací,“ doplnil Petr Bezděk.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan