"Máme ambici některé elektronické služby, které jsou úspěšné v naší zemi, zreplikovat v zahraničí. Zájem je především o vzdálené poskytování výpisů a ověřených dokumentů, tedy služby, které umožňuje Czech POINT," řekl týdeníku Euro výkonný ředitel České pošty pro e-Government Branislav Rovný. Podle něj je možné, že první prodej řešení Czech POINT by se mohl uskutečnit zhruba do jednoho roku.
Jednání s některými institucemi v zahraničí již podle Eura začala. Zatím jsou ovšem jen ve fázi možností technologického nasazení v tamních podmínkách. Není rovněž ani známá cena, za poskytnutí know-how elektronických služeb, uvedl týdeník.
Systém kontaktních míst Czech POINT slouží pro komunikaci občanů a firem s úřady státní správy a samosprávy; nyní poskytuje lidem a podnikatelům 16 služeb, kontaktních míst je v současné době kolem 6700.
Čtěte:
Vystrčil (ODS): Naše obce, Česká pošta a obecní peníze
Ministr Kubice: Novým generálním ředitelem České pošty s.p. se stal Petr Zatloukal
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par, čtk