Jenže co bude po deseti dnech cestující dělat, není nikdo z města schopen říci. „Je to situace, na kterou se snažíme operativně reagovat, a čekáme na vyjádření magistrátu," vyjádřil se ředitel Dopravního podniku Martin Dvořák pro iDnes.cz
Náměstek primátora to komentuje takto: „Bohužel musím konstatovat, že se tak stalo pochybením odboru informatiky a jeho špatným načasováním výběrového řízení na dodávku karet, dále pak pochybením při administraci úkonů v rámci vnitřních předpisů magistrátu a zákona o veřejných zakázkách," vysvětlil Karel Březina (ČSSD) pro iDnes.cz
Pokud by se nákup schválil na nejbližší pravidelné schůzce rady příští úterý. Mohl by se problém rychle vyřešit. „Nyní je třeba udělat vše proto, aby byla situace v co nejkratší době vyřešena ku prospěchu Pražanů, a proto dnes ráno očekávám návrh řešení od ředitele odboru IT," dodává Březina.
Časem však bude magistrát potřebovat více karet. Další rok by si asi 300 000 Pražanů mělo vyměnit karty, kterým končí platnost. Nebude se prodlužovat, ale vydají se karty nové. Týká se to karet vydaných v roce 2008.
Čtěte dále:
Žalobkyně zamítla stížnost úředníků obviněných v kauze Opencard
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: afk