Rámcová smlouva, kterou statutární město Brno uzavřelo s lokální společností Media Age Davida Blažka, je v hodnotě 7. 005 900 korun včetně DPH s tím, že doba trvání jsou tři roky nebo do vyčerpání hodnoty smlouvy, a to podle toho, co nastane dříve.
Dodejme, že tohle eseróčko má ve svém podnikatelském zaměření i hostinskou činnost nebo prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin.
Předmětem této smlouvy je velice obecné sdělení. Má jít o „… vymezení podmínek týkajících se poskytování služeb v oblasti komplexních služeb při tvorbě kreativních a mediálních strategií pro integrované marketingové kampaně zadavatele, tj. průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb v rámci realizace Integrované komunikační strategie #brno2050“.
Co si pod tím konkrétně představit?
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový