Podle místopředsedkyně TOP 09 Heleny Langšádlové strana vedle výdajů celostátního koaličního volebního štábu eviduje, že krajské a regionální organizace zaplatily za volby ze svých rozpočtů celkem 20,73 milionu korun. Hnutí Starostové a nezávislí přispělo svým krajským organizacím ze svého rozpočtu částkou téměř pěti milionů pro krajské volby a kandidátům do Senátu částkou 1,5 milionu.
Největší položkou inzerce a billboardy
Strana na webových stránkách zpřístupnila položkový výpis všech faktur a účtů, které byly vystaveny v rámci celostátní kampaně. Nejvyšší náklady tvořil nákup reklamního prostoru. Za veškerou venkovní reklamu TOP 09 a Starostové utratili necelé dvě pětiny svého rozpočtu. Na billboardy však vynaložili pouze necelé 3,5 milionu korun.
Druhou nejvyšší položkou mezi výdaji byly náklady na inzerci. Ty dosáhly více než pěti milionů korun. Oproti minulým volbám výrazně vzrostla investice do online reklamy, která se objemem přiblížila inzerci v klasických médiích.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: adr