Úspěch založený na lidech a moderních technologiích. Co stojí za růstem největšího prodejce aut na Moravě?

11.11.2024 10:41 | Komerční článek

Skupina AUTO UH, pod vedením podnikatele Pavla Buráně, se za deset let vypracovala na předního prodejce osobních a užitkových automobilů na Moravě. Ročně prodá více než čtyři tisíce vozů, a kromě klasického prodeje nabízí také široké portfolio služeb od technických kontrol po mycí centra. V rozhovoru pro regionální týdeník DOBRÝ DEN S KURÝREM Buráň sdílí svou vizi úspěchu, klíčovou roli týmu a přístup k aktuálním výzvám, které automobilový průmysl v Česku přináší.

Úspěch založený na lidech a moderních technologiích. Co stojí za růstem největšího prodejce aut na Moravě?
Foto: Archiv P. Buráň
Popisek: Pavel Buráň

Tajemství úspěchu: Spojení tradice a moderního přístupu
 
Pavel Buráň v rozhovoru zdůrazňuje, že úspěch AUTO UH stojí na pevných základech. Společnost od svého vzniku v roce 2014 převzala řadu zavedených podniků s bohatou historií, což podle Buráně tvoří jeden z pilířů úspěchu: „Navazujeme na odkaz bývalých majitelů, kteří budovali své podniky léta, a tento odkaz se snažíme rozvíjet.“ Tento přístup k tradici a respektování původních zakladatelů přispěl podle Buráně k tomu, že si společnost AUTO UH vybudovala pevnou pozici na trhu.
 

Anketa

Prospěje České republice vítězství Donalda Trumpa?

88%
hlasovalo: 16551 lidí
Pavel Buráň otevřeně hovoří o tom, že silná a stabilní pozice AUTO UH by nebyla možná bez kvalitních zaměstnanců. „Bez týmu lidí ve společnostech AUTO UH bychom nic nedokázali. Většina zaměstnanců, které jsme převzali, zůstala a pomohla nám firmu rozvíjet dál. Naši zaměstnanci jsou srdcaři a většinou profesionálové, kteří si v regionu vybudovali jméno, a zákazníci se k nim vracejí.“ Buráň oceňuje, že se mezi zaměstnanci objevují i mladí učni, kteří po vyučení často ve firmě zůstávají.
 
Tento přístup k lidským zdrojům Buráň považuje za klíč k úspěchu: „Lidé jsou to nejcennější v každém oboru. Spokojený zaměstnanec se postará o spokojeného zákazníka a v tom vidím cestu, jak si udržet naši pozici na trhu.“ Pro AUTO UH je podle něj důležité nejen zajišťovat odbornou úroveň a motivaci zaměstnanců, ale i vytvářet prostředí, kde se mohou rozvíjet.
 
Automobilový průmysl je ve fázi zásadních změn, ať už jde o rostoucí složitost automobilové techniky, ekologické požadavky nebo technologické inovace. Buráň zdůrazňuje, že společnost AUTO UH průběžně investuje do moderního vybavení a adaptace na tyto trendy. „Dnes jsou auta neuvěřitelně složitá. Nakupujeme nejnovější techniku pro naše karosárny, lakovny a servisy, protože víme, že šetřit na tomto místě by nás v konkurenčním prostředí stálo zákazníky,“ uvedl Pavel Buráň. 
 
Navíc společnost sleduje trendy a přizpůsobuje se jim v oblasti prodeje: „V nabídce máme ty nejžádanější značky, ať už osobní, užitková auta, motorky nebo čtyřkolky. Naším cílem není mít všechny značky, ale vybrat ty, které zákazníci opravdu chtějí.“ Tímto přístupem AUTO UH posiluje svou pozici na trhu a uspokojuje různorodé potřeby klientů.
 
Úspěch AUTO UH podle Buráně nespočívá pouze v počtu prodaných vozů, ale i ve schopnosti postarat se o zákazníka „od A až po Z“. Společnost nabízí komplexní služby od technických kontrol, přes asistenční služby až po vlastní mycí centra a autobazary. „Prodejem vozu to pro nás všechno teprve začíná. Chceme, aby se k nám zákazníci vraceli nebo nás doporučovali, a to vyžaduje stoprocentní servis a péči o jejich spokojenost,“ vysvětluje Buráň.
 
Buráň si dobře uvědomuje, že dlouhodobý úspěch společnosti závisí na zákaznické loajalitě: „Spokojený zákazník nám dá velkou šanci, že se k nám vrátí pro další vůz, a to je náš cíl.“ Důraz na komplexní zákaznický servis proto považuje za klíčový prvek úspěchu AUTO UH, a to jak dnes, tak do budoucna.
 
Spolupráce s regionem: Podpora komunit a kulturní akce
 
Jedním z významných aspektů filozofie AUTO UH je podpora regionálního rozvoje. Buráň říká, že společnost aktivně přispívá k různým projektům a akcím na Moravě: „Podpořili jsme výstavbu muzea v obci Modrá, podporujeme fotbalový klub 1. FC Slovácko, dětský domov v Uherském Ostrohu nebo uherskohradišťskou nemocnici. Pořádáme také akce pro veřejnost, jako je AUTO UH Fest, kde se mohou setkat a užít si den plný zábavy.“ 
 
Podpora regionálních projektů a zapojení do kulturního a společenského dění je pro Buráně důležitá. „Máme silné vazby na Moravu a vnímáme odpovědnost za rozvoj oblasti, kde působíme,“ dodává.
 
AUTO UH se snaží nejen udržet svou pozici na trhu, ale plánuje i další růst a rozvoj. Buráň však zdůrazňuje, že prioritou je kvalita poskytovaných služeb a stabilita: „V současné době se soustředíme na upevnění naší pozice a zvyšování kvality služeb. Sledujeme i příležitosti k expanzi, ale vše s ohledem na to, aby výsledky byly ku prospěchu našich klientů,“ vysvětluje.
 
Buráň otevřeně přiznává, že přesné plány expanze zatím nemůže komentovat, ale společnost zvažuje nové technologie i případné geografické rozšíření: „Naším cílem je stát se ještě stabilnějším hráčem nejen na moravském trhu. Pracujeme na různých frontách a věříme, že naši klienti ocení naše snahy a závazek ke kvalitě.“
 
Příběh AUTO UH je ukázkou toho, jak lze budovat úspěšnou firmu kombinací inovativního přístupu, respektu k tradicím a péče o zaměstnance i zákazníky. Pavel Buráň dokazuje, že cesta k úspěchu nemusí být jen o finančních investicích, ale hlavně o lidech, kteří tvoří páteř každé společnosti, a o silné vazbě na region.
 
 

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Karel Výborný

Slavnostní účtenková loterie

Paní Schillerová, nemyslíte si, že by bylo lepší, kdyby se zabývali zaměstnanci najati na účtenkovou loterii něčím užitečnějším? Nebo že bychom mohli za účtenkovou loterii ušetřit a tyto finance raději dát či rozdělit mezi pečovatelské domy na podporu důstojného stáří? Nemyslíte si, že by taková čás...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

300 gramů Milky za 56 Kč v Německu. Nic divného

8:00 300 gramů Milky za 56 Kč v Německu. Nic divného

Za poslední dva roky se rozdíl v cenách potravin u nás a v Německu snížil ze šestnácti na devět proc…