Volební reklama je ovšem záležitostí velmi sofistikovanou – kdo by například očekával, že pro TOP O9 bude ve volbách dva tisíce deset velmi úspěšný rentgenový snímek šéfa strany, jenž měl voliče přesvědčit, že předseda strany má být transparentní. A při tom jste se dívali na obrázek kostnaté příšery, který – prý, alespoň podle Lidových novin – ve volbách zabodoval. Autorem měli být pracovníci agentur Lavmi a Cream Prague.
Drtivá část všech předchozích voleb tak byla – mimo jiné – i soubojem cizích reklamních agentur, z nichž mnohé byly úspěšné, ale mnohé i neúspěšné. Tuto absurdní skutečnost si pravděpodobně málokdo uvědomil. Mezi ty úspěšné řadí jmenovaný list zejména reklamu ČSSD pro krajské volby v roce dva tisíce osm, nebo reklamu ODS pro parlamentní volby z roku dva tisíce šest i deset. Mezi propadáky potom reklamu pro lidovce v roce dva tisíce deset, kdy vypadli ze sněmovny, nebo pro ODS, v případě krajských a senátních voleb v minulém roce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz