Pokud se podíváme na počty preferenčních hlasů, jež tehdy v Praze Feri ve volbách v roce 2017 získal (bylo jich cca 12 tisíc), můžeme říci, že naprostá většina těchto voličů by TOP 09, nebýt Feriho, nevolila. Je pak tedy logický závěr, že TOP 09 se dostala ve volbách do sněmovny v roce 2017 především díky Ferimu a jeho marketingovým aktivitám a trikům.
V posledních čtyřech letech se ovšem z Feriho stala instituce. Dával statusy, vyjádření, psal články. Přiznám se, že až v posledním týdnu jsem těmto článkům začal věnovat detailní pozornost. Jsou opravdu velmi dobře napsané, vyvážené. V článcích se autor (nemyslím si ale, že to byl Feri) vždy ostře vymezuje proti Babišovi, ale současně se snaží navrhovat určitá konstruktivní řešení společenských problémů. Tedy přesný opak toho, co dělá předsedkyně jeho strany....Nepochybuji o tom, že je Feri opravdu talentovaný jedinec. Ale pokud by byl schopen hýřit takto nápady ve veřejném prostoru a přicházel na ně pouze sám, byl by to přírodní úkaz, který se rodí jednou za generaci.
Jinak řečeno, z analýzy jeho článků mně celkem jasně vyplynulo, že Feri byl jen tváří nebo chcete-li maskotem, cynicky vzato nástrojem, prostřednictvím kterého se marketéři TOP 09 (celý tým lidí) snažili ovlivňovat spíše mladší část voličstva. A prostřednictvím Feriho ukazovat přívětivou tvář této zcela zkompromitované strany.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV