Petra Paroubková objíždí mítinky, rozdává podpisy a vystavuje se na billboardy. Radka Nečasová pečuje doma o čtyři děti, vytváří svému muži zázemí a na billboardech se nevystavuje.
Ukazuje to nejen o nich, ale i jejich mužích - kandidátech na premiéra Jiřího Paroubka a Petra Nečase.
Zatímco ten první, jakmile propadne ve výzkumech veřejného mínění, vystrčí svoji ženu bez ohledu na potřeby rodiny na billboardy a udělá z ní „oranžové" zboží, resp. produkt, kupovaný voliči. Hezky zabalený, ale falešný. Naproti tomu volební lídr ODS na všech akcích a za všech okolností ukazuje svoji tvář, vystavuje se nepříjemným dotazům publika i novinářů a o politických otázkách jedná sám, s vědomím odpovědnosti za politiku své strany.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Paulczynski.cz