Na základě této, stále platné, smlouvy získává magistrát ročně pouhých 250 Kč za m2 pronajímané plochy. Přitom se Praha již v roce 2004 usnesla, že jednotková cena za pronájem jednoho m2 plochy pro billboard se má pohybovat od 4 do 6 tisíc korun ročně (ZDE). Praha tak ročně přichází o 40 milionů korun. Billboardáři naopak od roku 2008 vytáhli z kapes pražských poplatníků téměř půl miliardy korun.
Kverulant dnes odeslal novému primátorovi Prahy a všem členům rady dopis, ve kterém je vybízí, aby konečně vyčistili naše hlavní město od laciného billboardového smogu, a to nejen na mostech, a vyzval k tomu i svoje fanoušky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV