V Horní Lhotě vaše pivo jde docela na odbyt. Stejné pivo za stejnou cenu ale v Dolní Lhotě v nějakého neznámého důvodu moc na odbyt nejde. Rozhodnete se, že s tím něco musíte udělat. Snížit cenu jen v Dolní Lhotě se vám nechce. To by se rozkřiklo.
Tak vás napadne jiné, nenápadnější řešení. Zkusíte trochu experimentovat se sypáním. Prostě část produkce ochmelíte trochu víc. Sice vám to zvýší náklady, ale ještě ne tak moc. Přichmelenou část produkce pak začnete vozit do Dolní Lhoty. A ejhle, poptávka tam najednou stoupla na úroveň Horní Lhoty. Sice malinko na úkor zisku, ale náplastí je právě onen větší odbyt.
Tak holt napříště už vždy budete do Dolní Lhoty vozit pivo o něco chmelenější. Ale co Horní Lhota? Tam spokojeně dál pijí pivo podle původní receptury. Budete i jim zvyšovat dávku chmele na várku? A proč byste to dělali? Pivo jim chutná, kupují ho, vše je v pořádku. Jste lumpové? Kdepak. Chováte se prostě normálně, dodáváte takové pivo, jaké jde na odbyt, a nevnucujete se s pivem za vyšší náklady na úkor svého zisku.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV