K adventnímu času patří posílání přání a pohlednic. Nejinak tomu bude i letos. Jenže těch klasických zase o něco ubude. V posledních letech zasílání pohlednic a dopisů každoročně klesá zhruba o desetinu. Lidé si více posílají třeba zprávy ve formátu MMS nebo využívají elektronické služby, která umožňuje, aby jejich vlastní fotografie dorazila adresátovi jako papírový pohled.
Ubývá tak klasických, sériově tištěných papírových pohlednic. Loni se jich v ČR podle údajů Eurostatu vyrobilo jen necelých 193 tisíc, tedy nejméně za celou dobu od roku 2008, po kterou úřad daná data zveřejňuje. Ještě v roce 2012 se v Česku vytisklo přes 1,4 milionu pohlednic, tedy více než sedmkrát tolik co loni.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV