Oldřich Fischer: Lidl diskriminuje

05.01.2017 17:38 | Zprávy

Jestliže Lidl na letácích má zákazníky tmavší až hodně tmavší pleti s tím, že jsou to jeho snad hlavní zákazníci v Čechách, potom diskriminuje například Číňany. To jest miliardu zákazníků.

Oldřich Fischer: Lidl diskriminuje
Foto: facebook
Popisek: Kritizovaný leták společnosti Lidl

Ti by se měli zlobit, že na plakátech Lídlu nikdy nejsou. Rovněž Eskymáci. Rovněž na plakátech má mít též Indy v turbanu. Myslím, též miliarda zákazníků. A co Abodžirinci? To nejsou zákazníci? 

Jestliže pan Telička se nechal slyšet, že oblečení bude nakupovat v Lídlu a totéž řekl jeden ministr, potom by bylo zdvořilé, aby se v Lidlu oblékala celá sněmovna a senát. Snad i vláda a prezident. Snad i všichni zaměstnanci ministerstva zahraničí včetně diplomatického sboru a všichni naši poslanci v EU. Třikrát sláva Lidlu.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Tomio Okamura byl položen dotaz

Ukrajinci

Myslíte, že se vůbec někdy Ukrajinci, co sem za poslední dva roky přišli na Ukrajinu vrátí? I kdyby skončila válka, já mám dojem, že tu už zůstanou na trvalo. Zabýváte se v SPD nějak tím, co by se stalo, kdyby tu zůstali?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Jahn: „Armagedon“ v České televizi není nutný. Stačí umět trochu počítat.

12:59 Petr Jahn: „Armagedon“ v České televizi není nutný. Stačí umět trochu počítat.

Na úvod trocha čísel. Prosím, pozorně čtěte!