Kolem vztahu kandidáta a jeho „bývalé“ firmy panuje několik otazníků. Sám Bernard řekl, že s touto firmou nebude mít v budoucnu nic bezprostředně společného a že tak nebude čelit střetu zájmu. Je však zvláštní, že když se podíváte na jinou Bernardovu aktivitu, členství ve správní radě společnosti Techmania o.p.s., tak na vás z kolonky partnerů a donorů této „ópéesky“ vykoukne firma Škoda Investment. Když si však kliknete na její logo – naběhne vám stránka – Škoda Transportation. Zvláštní náhoda… Ostatně jménem té stejné firmy, Škoda Transportation, ještě v červnu údajně lákal plzeňské školáky k návštěvě Techmanie. Přitom podle dostupných výročních zpráv prý Škoda Transportation nemá se Škodou Investment nic společného. Přičemž právě v prostorách Techmanie pan Bernard před pár dny zahajoval svou předvolební kampaň na hejtmana. Na jedinou firmu a jedinou osobu trochu moc otázek najednou.
A propos Techmania – na první pohled bohulibá společnost, která o sobě na webových stránkách píše, že chce být institucí „neformálního vzdělávání“. Je ale dobré se také podívat mezi partnery této instituce. Najdeme tam kromě té „přejmenované“ Škody (o níž vlastně těžko dnes říci, která je která) také Západočeskou univerzitu, Plzeňský kraj, Ministerstvo školství, společnost Plzeň Evropské hlavní město kultury a další instituce operující s veřejnými prostředky. A tak je asi na místě zeptat se kandidáta na hejtmana J.Bernarda, zda náhodou i jeho kampaň není tak trochu (či tak více) z veřejných zdrojů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV