Ještě impozantněji působí srovnání v delším časovém období. Oproti situaci před deseti lety byly tentokrát tržby obchodníků reálně o téměř čtvrtinu vyšší.
I když v maloobchodě i nadále dominuje role „kamenných“ prodejen, boom internetových obchodů pokračoval s nezměněnou intenzitou. Jen za prosinec se jim tržby zvedly o dalších 15 %, za celý rok 2018 dokonce o dvacet a ve srovnání s rokem 2008 dokonce o více než 500 %. I tentokrát se přitom dá napsat, že jejich boom zdaleka ještě neskončil, už třeba proto, že ještě nevyčerpaly příležitosti na trhu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV