Svoji roli i tentokrát sehrály odložené nákupy, i když nepochybně už v menší míře, než tomu bylo v květnu a v červnu. Tento efekt byl spíš vidět v motoristickém segmentu, avšak ten ponecháváme stranou. Asi nikoho už nepřekvapí, že i tentokrát se z největšího nárůstu zákaznického zájmu těšily internetové obchody. Nárůst tržeb o pětinu zcela odpovídá výsledkům posledních let. E-shopy tak i nadále posilují svoji pozici v rámci celého maloobchodu a letošní korona-krize jim v tom ještě dál napomohla. Prostor s ohledem na „nevytěžené“ segmenty trhu mají ještě velmi široký.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV