Vysvětlení k věci samé nabízí mnoho politologů a ti se v jednom všichni shodují: Opozice je nevýrazná, bez nápadu a údajné „skandály“ premiéra Babiše jeho voliči vnímají jako uměle vytvořené a vylhané. Jak prosté, milý Watsone, napsal by klasik.
Chyby dvaceti let nikdo za čtyři roky nenapraví
Nejhorší pro tuto vládu je to, že musí napravovat hříchy a nesmysly mnoha předchozích vlád a u některých projektů jsou desítky let zpoždění. Je zřejmé, že mnoho prospěšných projektů vláda premiéra Babiše za jedno volební období nedokončí, ale podstatné je s nimi začít.
Čeští důchodci se pomalu a jistě propadali na sociální dno a byla to až Babišova vláda (přínos ČSSD zde není upírán), která začala propad reálných důchodů řešit. Vysokorychlostní tratě doslova pohřbili samolibí lidovci a musel se objevit ministr Kremlík (ANO), aby se konečně začala alespoň geodeticky vytyčovat vysokorychlostní trať z Ostravy do Brna na rychlost 350 kilometrů za hodinu.
Obsluhu pražského letiště výstavbou nové rychlodráhy také spustila Babišova váda, což v kontextu toho, že Praha nemá dokončen dálniční okruh se jeví jako kontroverzní rozhodnutí, ale většina nakonec přizná, že je dobře, že se staví. Zavedení EET sice mohlo mít méně drastické provedení v podobě fiskálních pokladen, ale přiznejme si, že nevydání účtenky si dnes jen tak někdo netroufne. A to je rozhodně pokrok s tím, že by se stát měl podívat na provozovatele pouťových atrakcí, kde to černými penězi přímo září. Také idea „úřednické čtvrti“ není až tak nesmyslný projekt a je jen škoda, že město Praha nenalézá z touto vládou alespoň pragmatickou shodu, neboť se pro větší úspěch vzájemně potřebují.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV