Je samozřejmé, že se časem ukážou i nedostatky tohoto zákona. Kdo trochu rozumí normotvorbě (a já si, jako jeden z hlavních autorů jedné z nejnáročnějších leteckých norem myslím, že vím, o čem píši) to samozřejmě ví. Tak složitý zákon, s tolika změnami, se nemůže ve všech detailech podařit vytvořit hned napoprvé jako dokonalý. Ale je tady, může být postupně používán a může být zlepšován.
A nepochybně přispěje ke zkrácení stavebního řízení především tam, kde toho bylo nejvíc potřeba. Třeba při stavbě dálnic. A na těch, pro stát nejdůležitějších stavbách.
Jsem neobyčejně rád, že hlavní brzda pokroku v našem státě, jak já Senát vidím, tentokrát neuspěla. A neuspěla v daném případě ani další brzda pokroku – současná opozice. Kéž by tomu tak bylo i v jiných případech!

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV