Černá Evropa je prostě IN
Vítězství importované Finky v soutěži Miss Helsinky je prý jasným důkazem o „pokrokovosti“ smýšlení obyvatel Finska (byť už podle názvu soutěže jde spíše o názor občanů jen hlavního města) a „zpozdilosti“ myšlení tradicionalistů českého (nejen) venkova.
Češi prý jsou nesnášenliví, neinformovaní a zcela rasističtí. Spustili totiž „kampaň“ (rozumějme – nakrkli se), když mezinárodní (německý) řetězec Lidl začal „dobývat“ české zákazníky formou multikulturně pojatého plakátu s černým modelem na jakýsi ohoz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV