Ryanair takto potvrzuje své první místo světového premianta leteckých společností s tím, že má o cca 40 milionů více cestujících než Easy Jet, které jsou na druhém místě. S 51 miliony zákazníků se řadí Emirates Airlines na třetí místo. Dále následují Lufthansa, Air France a KLM. „Ryanair zůstává nejoblíbenější leteckou společností na světě“, poblahopřál si Robin Kiely, mluvčí této společnosti.
Progrese Ryanair se váže na nově rozvinutou strategii s programem „Always Getting better“. Ta sleduje za cíl přinést cestujícím více služeb, více pohodlí, nižší poplatky za nadváhu zavazadel. A pro obchodní cestující, manažery, ředitele atd. nabídku flexibilních letenek.
Ryanair má velké ambice a chce v roce 2016 dosáhnout 117 milionů cestujících, což by bylo hezké skóre, ale nedostačující, aby se vyrovnalo americkým Southwest Airlines a Delta Airlines (domácí a mezinárodní lety), což by si společnost přála.
(převzato z Le Figaro, ZP)
Vyšlo na Vasevec.cz. Publikováno se souhlasem vydavatele
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV