Dostal jsem k narozeninám od spolupracovníků dárkový poukaz na třídenní pobyt ve čtyřhvězdičkovém hotelu ve Velkých Karlovicích. Při domlouvání pobytu nám bylo sděleno, že bude od čtvrtka do soboty probíhat školení pedagogů.
Vzhledem k tomu, že jsme v daném hotelu již několikrát zažili různá školení různých firem, brali jsme to jako běžnou věc. Až na to, že poukaz pro dvě osoby stál přibližně 15 tisíc korun. Pokoj bez jakýchkoliv benefitů stojí cca 4 tisíce pro dvě osoby.
Šok nastal, když přijelo 60 učitelů na rádoby školení, které bylo zahájeno snídaní. V tu chvíli se všichni běžní platící hosté museli cítit jako ve školní družině, nositelé vzdělání a kultivovaného chování (které by měli předávat svým žáčkům), se chovali jako utržení z řetězu. Při odběru jídla využili své početní a fyzické převahy, a běžní platící hosté neměli šanci se k bufetu dostat. Rovněž všichni museli počkat, až si tyto elity vezmou aspoň tři cappuccina a naberou horu jídla, vtrhnou do jídelny a zaberou stoly hostů, kteří měli rezervovaná místa.
Obdivuji personál, zejména číšníky, kteří s nonšalancí a profesionalitou vykázali učitele do míst, která jim byla vyhrazena. Již věřím, že být profesionál ve výše uvedeném oboru musí být nápor na nervy, protože tito hosté se chovali jako rozpustilá děcka z inkluzivní třídy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV