Chovanec (ČSSD): Štěnice v lůžkových vozech jako konkurenční výhoda?

28.11.2011 20:00 | Zprávy

Podle Chovance nevadí ani reálný stav, kdy štěnice v lůžkových vozech nejsou technická odposlouchávací zařízení, ale drobná, cizopasná fauna.

Chovanec (ČSSD): Štěnice v lůžkových vozech jako konkurenční výhoda?
Foto: Hans Štembera
Popisek: Hejtman Plzeňského kraje Milan Chovanec

„Štěnice mohou být pro České dráhy konkurenční výhodou. Mohly by je využít jako jeden z dalších prostředků k tomu, aby zlepšili služby pro cestující. Díky spřátelené bezpečnostní agentuře, která je úzce provázána s jednou z koaličních stran a v instalaci těchto zařízení u nás nemá konkurenci, by tak manažeři ČD mohli snadno zjistit přání a zájmy konkrétních pasažérů a velmi rychle je i splnit," říká stínový ministr dopravy a hejtman Plzeňského kraje Milan Chovanec. Podle něho by tak díky přesnému monitoringu a jeho analytickém vyhodnocení mohly státní dráhy získat jednoznačnou výhodu před konkurencí. „Předpokládám, že žádný z evropských provozovatelů vlaků takovouto službu nemá. České dráhy by tak mohly hrát v tomto regionu dominantní roli a po testovacím rozjezdu štěnice například prosadit jako standard ve vlakové přepravě," dodává Chovanec.

Podle Chovance nevadí ani reálný stav, kdy štěnice v lůžkových vozech nejsou technická odposlouchávací zařízení, ale drobná, cizopasná fauna. I tady mohou být České dráhy předvojem pro ostatní vlakové dopravce. „Umím si představit, že zde existuje nemalé procento lidí, kteří nostalgicky vzpomínají na dávné časy. Právě jim by mohly ČD přednostně a pochopitelně za příplatek nabídnout vozy s těmito vcelku roztomilými zvířátky," tvrdí Chovanec. Podle něho by bylo vhodné tuto převratnou novinku využít i marketingově. „Nevzpomínám si, že by obdobný servis nějaké drážní společnosti nabízely. A to nejen v současné době, ale ani v minulosti. Dokonce ani provozovatel proslulého Orient expresu o ničem podobném, pokud je mi známo, neuvažoval," dodává stínový ministr dopravy Milan Chovanec. Finance, které by díky tomuto revolučnímu činu České dráhy navíc získaly, by pak mohly být podle něho využity například na doplňkové odměny zasloužilým a kvalitním manažerům, případně na zkrášlení některých vlakových stanic.

Reakce stínového ministra dopravy Milana Chovance je vedena v lehce absurdním tónu. Není však zcela mimo realitu. Překvapivá není ani tak skutečnost, že se České dráhy v jedenadvacátém století neumí vypořádat s dotěrnými štěnicemi. Zcela absurdní je však arogance železničního personálu vůči pasažérům, kteří byli štěnicemi ve vlaku napadeni a liknavost vedení ČD s omluvou.

Více:
RegioJet boří mýty a České dráhy přicházejí o miliony

##PROFIL 323##


Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: cssd.cz

Ing. Jana Krutáková byl položen dotaz

Jak bude to zálohování fungovat v praxi? A je to už definitivní věc?

Dobrý den, to budu muset pet lahve nebo plechovky vracet v původním stavu, tzn. nesešlapané apod.? Někdo tvrdí, že budou muset dokonce mít i etiketu. To jako fakt? Proč se ptám na tu deformaci, jestli je to tak, tak nevím, kde je mám skladovat a vůbec mi celý ten systém záloh přijde nesmysl. Podle m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Naši vojáci v Keni jsou problém

10:02 Vích (SPD): Naši vojáci v Keni jsou problém

Incident českých vojáků v Keni stále vyvolává otázky informovanosti mezi Armádou ČR, Ministerstvem o…