Pane docente, jako bývalý rektor a člověk, který se pedagogické práci věnuje dlouhá léta, jak hodnotíte to, jakým způsobem stát zvládl pandemii právě z hlediska školství? Co říci na to, že patříme mezi státy, kde jsou školy zavřené nejdéle?
Programové prohlášení současné vlády uvádí 6 priorit. Mezi prioritami školství nenajdete. Tak se nedivme, že školy jsou „popelkou“, a že jsou zavřené nejdéle. Vládu to nic nestojí a vytváří iluzi, že se o nás stará. Ale dopady na mladou generaci jsou katastrofické. Vláda nepochopila strategický význam školství, sportu a vzdělávání a odsunula je na okraj svého zájmu.
Stále se mluví o tom, jak nedozírné následky bude tento rok pro děti právě kvůli zavřeným školám mít. Souhlasíte? A v čem vidíte největší problém?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: David Hora