Chceš zisk? Hned kartáč od neziskovek. Banky i obchody. Pak jim to lidé vrátí...

07.04.2023 9:49 | Komentář

Aktivistické kampaně firem, nabádajících klienty k větší společenské zodpovědnosti a ochraně životního prostředí, jsou často jen marketingovým tahem a ústupkem vůči neziskovkám. Silnou motivací firem je strach, aby se nedostaly pod palbu kritiky. To se však může obrátit proti nim, neboť lidé pokrytectví prohlédnou a přejdou jinam, uvádí v komentáři pro ParlamentníListy.cz ekonom Lukáš Kovanda. Samotné vybrané firmy k dotazům na ohlasy ke svým kampaním mlčí...

Chceš zisk? Hned kartáč od neziskovek. Banky i obchody. Pak jim to lidé vrátí...
Foto: Repro Youtube
Popisek: Herec Milan Peroutka propaguje ekologické balení dárků pro Komerční banku

Společenská odpovědnost firem je velké téma, které v současnosti čím dál častěji řeší obchodní řetězce i banky. V rámci svých marketingových strategií proto vymýšlejí nejrůznější kreativní způsoby, jak lidem vštípit to správné chování.

ParlamentníListy.cz už psaly o soutěži, kterou před pár dny na facebooku vyhlásil Kaufland, a která u zákazníků nesetkala se zrovna pozitivní odezvou.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Andrea Novotná



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Nechoď, Petře, s Frantíky na led,“ zamýšlí se historik Fidler nad dlouhodobou podřízeností

11:21 „Nechoď, Petře, s Frantíky na led,“ zamýšlí se historik Fidler nad dlouhodobou podřízeností

„Nemám pocit, že by současná vláda o nějakém poučení z krizového vývoje ve třicátých letech byla och…