Chceš zisk? Hned kartáč od neziskovek. Banky i obchody. Pak jim to lidé vrátí...

07.04.2023 9:49 | Komentář

Aktivistické kampaně firem, nabádajících klienty k větší společenské zodpovědnosti a ochraně životního prostředí, jsou často jen marketingovým tahem a ústupkem vůči neziskovkám. Silnou motivací firem je strach, aby se nedostaly pod palbu kritiky. To se však může obrátit proti nim, neboť lidé pokrytectví prohlédnou a přejdou jinam, uvádí v komentáři pro ParlamentníListy.cz ekonom Lukáš Kovanda. Samotné vybrané firmy k dotazům na ohlasy ke svým kampaním mlčí...

Chceš zisk? Hned kartáč od neziskovek. Banky i obchody. Pak jim to lidé vrátí...
Foto: Repro Youtube
Popisek: Herec Milan Peroutka propaguje ekologické balení dárků pro Komerční banku

Společenská odpovědnost firem je velké téma, které v současnosti čím dál častěji řeší obchodní řetězce i banky. V rámci svých marketingových strategií proto vymýšlejí nejrůznější kreativní způsoby, jak lidem vštípit to správné chování.

ParlamentníListy.cz už psaly o soutěži, kterou před pár dny na facebooku vyhlásil Kaufland, a která u zákazníků nesetkala se zrovna pozitivní odezvou.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Andrea Novotná

Mgr. Marek Výborný byl položen dotaz

očkování proti SLAK

Proč se u nás neočkuje proti SLAK?? Proč toto očkování EU zakázala? Proč všude ve světě se očkuje? A je pravda, že v Rakousku se zabíjí jen nakažené kusy??

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Aktuálně. Zeman o smrti Šimůnkové, o Koudelkovi, Turkovi a dalších

4:44 Aktuálně. Zeman o smrti Šimůnkové, o Koudelkovi, Turkovi a dalších

Bývalý prezident Miloš Zeman v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz vzpomíná a vysvětluje spory, které …