Volby jsou sice ještě daleko, ale jak bude vypadat souboj stran o voliče, už si umíme představit. Politici budou vysvětlovat lidem, co špatného si mají myslet o konkurenci. Vládní strany budou strašit Babišem, opozice Fialou. Sázka na negativní kampaně je vcelku pochopitelná. Znemožnit soupeře je snazší, než naklonit si voliče na svou stranu. Volby nevyhrává lepší, ale méně špatný. Vládnou ti, kteří zbyli, když ostatní byli úspěšně marginalizováni, pošpiněni, znectěni a skandalizováni. Při poslední volbě prezidenta nám takto zbyl marketingový produkt, se kterým je dle průzkumů veřejného mínění spokojena polovina občanů. Technicky vzato je to terno a pro politické marketéry výzva, protlačit příště na Hrad houpacího koně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ivan Hoffman