Pane poslanče, jako bývalý učitel a ředitel školy jste při debatě o důvěře vládě pronesl: „Musím říct, že za některé své kolegy jsem se vyloženě styděl. Tolik arogance, tolik osobních útoků. Na rovinu, kdybych byl takhle arogantní vůči svým dětem, mám po veškeré autoritě a v té třídě nevydržím ani jednu vyučovací jednotku.“ Jaké další objevy učinil bývalý učitel z Teplic v malostranském paláci Poslanecké sněmovny?
Je to opravdu „jiný“ svět. Vysoká politika připomíná mistrovské šachy, do jejichž tajů teprve pronikám. Po vstupu do prostor na mě „padla“ tíha zodpovědnosti a vědomí, že mé kroky neovlivní jen mě, ale obyvatelstvo ČR, které na půdě Sněmovny zastupuji a hájím přesně podle znění poslaneckého slibu. Bohužel dost často tak při schvalování některých návrhů vůbec nejde o prospěšnost a odbornou fundovanost návrhu, ale jaký politický subjekt ho navrhuje. Doufám, že je na vině především povolební hektická situace a v průběhu volebního období opět nastoupí rozum, a ne předsudky a emoce. Uvidíme, zatím jsem přišel o část svých iluzí, ale rozhodně ne o energii a vůli v oblasti školství navrhnout a prosadit věci, které budou ku prospěchu vzdělávacího procesu.
Pokud jde o stud a „vychování“, čelila SPD kritice kvůli obstrukcím při projednávání pandemického zákona. Nebyla zrovna tohle věc, která by ve škole nebyla zrovna zářným příkladem pro žáky?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo