Pane Vrkoči, vy jste působil jako radní pro dopravu v Praze 11, tedy na Jižním Městě. Výstavba dopravní infrastruktury – ne lepení děr, ale výstavba – v Praze drhne. A nejen v Praze. Co s tím chcete dělat v nové straně GEN?
Chceme protlačovat strategické dopravní stavby, tj. např. obchvat Prahy, který se staví mnoho let a pořád není dokončen, k tomu chybí několik záchytných parkovišť pro návštěvníky Prahy, tzv. P+R parkovací domy, které by byly na okraji Prahy na hlavních příjezdech do města a hlavně v pohodlné vzdálenosti od MHD. V naší straně GEN se právě na tato dvě hlavní témata chceme zaměřit. Nemá cenu voličům slibovat, co všechno dokážeme, ale jednat na rovinu a určit si splnitelné cíle. Reálně vím ze své zkušenosti, že za jedno volební období jde postavit tak jeden až tři parkovací domy; slibovat jich více je bohapustá lež voličům.
Když se řekne doprava v Praze, většina z mého okolí vyhrkne jméno „Hřib“ a přidá vulgarismus. Čím si to bývalý primátor a dnešní náměstek primátora zasloužil?
Ano, pan náměstek se vypracoval až do stavu, že se jeho jméno nyní používá i jako nadávka, což určitě není pro politika moc lichotivé. On vystupuje tak, že všichni, kteří máme doma auto se spalovacím motorem, jsme vrazi zeměkoule, a že jedinou cestou k nápravě jsou cyklostezky a elektroauta. Což je bohapustý nesmysl, a doufám, že mu to voliči při volbách připomenou.
Jednoduše řečeno, Praha není například Hradec Králové nebo Poděbrady, kde cyklodoprava má velký smysl z hlediska tvaru terénu.
My v GENu ovšem nechceme klesnout k tomu, že budeme jen slepě kritizovat druhé a jen tupě ukazovat na jejich chyby. Chceme vést politiku na úrovni, ale u zmíněného politika dodržet tyto zásady asi moc nepůjde. On se stal symbolem skupinky lidí, která diktuje drtivé mlčící většině, co mohou, nebo nesmějí dělat. Jeho arogantní vystupování je již vyhlášené.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jaroslav Polanský