Kritizujete proticovidová opatření. Na facebooku jste napsal, že se má bojovat s covidem, a ne s lidmi. Jak to myslíte?
Čím víc výjimek uděláte v systémovém opatření, tím víc ho rozbijete. Zavřeli jsme na jednu stranu školy úplně plošně, pak jsme řekli, že některá děcka mohou na praktickou výuku. Potom jsme dokonce udělali pracovní povinnost pro zdravotní školy, pro vysoké školy. Následně jsme zjistili, že máme nezletilé děti ze zdravotnických škol v první linii. Ptám se tedy, když některé děti mohly být v první linii a přijít dokonce do kontaktu s těmi pacienty, proč se nemohly ve škole učit předměty, které mají?
Tady je třeba upozornit, že i když jste profesí letecký záchranář a byl jste i šéfem krajské záchranky, nyní učíte na střední zdravotnické škole, takže toto vidíte zblízka...
Ano. Člověk se prostě ptá, proč tam můžou a tady nesmí. Byly státy, které školství tak neutáhly. My jsme šli touto cestou. Myslím, že to nebylo dobře proto, že se vymýšlejí výjimky výjimek. Má se říci A nebo B, a ne udělat něco napůl. Pak se systém začne hroutit. Myslím, že ty kroky nebyly úplně nejlepší.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Oldřich Szaban