Vyhozený učitel, který zahájil hladovku: Na škole vládne fanatický liberalismus, džungle před tabulí. Výuku převzaly neziskovky. A inkluze, to je poslední hřebíček

13.07.2019 14:35 | Zprávy

ROZHOVOR Fanatický feminismus a multikulturalismus. Neziskovky převzaly výuku ve škole. Děti si mohly dělat co chtěly. Zavládl totální chaos. Tak líčí poměry na znojemské základní škole vyhozený učitel Stanislav Balík, major v záloze, v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz. „Nejvíce ovšem vadilo, že jsem říkal pravdu stejně jako mistr Jan Hus. Vedení školy se mě rozhodlo zlikvidovat, a tak jsem byl rituálně ukřižován všem pro výstrahu,“ vysvětluje. „Byl tam totalitní režim jako na dnešní Ukrajině. Všichni musí být podle jednotného liberálně socialistického světového názoru. Běda někomu, kdo by měl svůj názor, a byl by nedej bože vlastenec. Takový člověk musí být okamžitě zlikvidován,“ dodává.

Vyhozený učitel, který zahájil hladovku: Na škole vládne fanatický liberalismus, džungle před tabulí. Výuku převzaly neziskovky. A inkluze, to je poslední hřebíček
Foto: Hans Štembera
Popisek: Studenti, ilustrační foto

Naposledy jste učil na znojemské základní škole. Mediálně už dostatečně vešlo ve známost, že jste byl odejit, jedním z důvodů bylo, že jste si dovolil v hodině pustit ukázku z kázání mistra Jana Husa. Co vlastně na tom Husově proslovu vedení školy vadilo?

Bylo to v hodině českého jazyka – slohu, kde byl článek „Mistr Jan Hus“, ze kterého se měl udělat konspekt. Paní ředitelka po znojemském „majdanu“ v minulém roce  sundala kříž v ředitelně a zakázala náboženství. Fanatický feminismus a multikulturalismus se stal každodenní prací od té doby. Neziskovky převzaly výuku ve škole. Děti si mohly dělat co chtěly. Zavládl totální chaos. Paní zástupkyně, která mi šla na hospitaci, se radila s paní Bulantovou a rozhodly, že to byl dějepis a taková ukázka byla prý pro děti nevhodná a já jsem prokázal svoji totální pedagogickou neschopnost. Proto mi sdělila, že  bude stále chodit na hospitace ke mně a trhat moji zpětnou vazbu, dokud to nebude podle její představy, tu mi však nesdělila.

Ve sborovně jsem kritizoval inkluzi, a proto na mně paní zástupkyně křičela, že jsem to s žáky nezvládl. Přitom v mé hodině byl řád a kázeň, zatímco v hodinách neziskových aktivistek si mohou děti dělat co chtějí, křičí, skáčou po lavicích, zkrátka džungle před tabulí. Velké množství hodin bylo odebráno pro aktivistky, které propagují multikulturalismus a liberální školu, kde si každý může dělat co chce. Paní zástupkyni se nelíbilo, že jsem bílý muž, doktor filozofie, učil jsem na vysoké škole, v mé hodině byl řád, a ne chaos, děti byly nadšeny a hodinu jsem zvládl bez paní asistentky, která byla nemocná. Nejvíce jí ovšem vadilo, že jsem říkal pravdu stejně jako mistr Jan Hus.

Vedení školy nenávidí křesťanství, autoritu, naši státnost, naše národní dějiny a identitu, ale hlavně to, když se říká pravda. Myslím, že všechno co katolickému kléru vadilo na mistru Janu Husovi, tak vedení školy vadilo na mně. Byl to cílený útok vedení školy a paní Bulantové na mě jako pedagogickou osobnost. Nechtěli na škole kvalitního pedagoga, ale loutku, která papouškuje multikulturalismus a je politicky korektní. Není jistě náhodné, že bylo zlikvidováno celkem deset zaměstnanců školy.



Také jste se vyjádřil v tom smyslu, že úroveň našeho školství děsivým způsobem poklesla a ani v nejhorších snech jste si nepředstavoval, jaká bude realita. Můžete prozradit, v čem konkrétně?

Když jsem  12. listopadu minulého roku přišel do školy a začal učit, tak jsem nevěřil svým očím. Absolutní nekázeň a neznalosti. Má první otázka z dějepisu byla na naše osobnosti, na které můžeme být hrdí, a nikdo nevěděl. Děti na druhém stupni neumějí pořádně číst, nejsou schopny dát dohromady kloudnou větu, inkluze je poslední hřebíček do rakve našeho školství. Tempo a znalosti se musí přizpůsobit tomu nejslabšímu ve třídě. Děti si v hodinách dělaly co chtěly.

Paní ředitelka zahájila liberální kurs, a tak jsem viděl důsledky její politiky. Musel jsem to vzít pevně do svých rukou a nastolit řád. Paní uklízečka mi říkala, když jsem s ní držel dozor o velké přestávce, že chodí poslouchat za dveře a že v hodinách, kde učím, je klid a pořádek. Trvalo mi tři týdny, než jsem zkrotil třídy, ve kterých si děti dělaly co chtěly. Myslím, že i to, jak jsem se k problému postavil, vedení školy vadilo. Děti se nepřipravují, nejsou zvyklé respektovat autoritu. Třetina dětí na škole je romského původu, já jsem s tím neměl žádný problém, ale někteří kolegové to psychicky nezvládali a byli šíleně frustrováni z té situace, která tam byla. Chtěl jsem na škole učit do důchodu a otevřeně jsem o tom hovořil. Vedení školy se mě rozhodlo zlikvidovat, a tak jsem byl rituálně ukřižován všem pro výstrahu.

V roce 1989 jste byl student na brněnské univerzitě. Jak jste uvedl, před třiceti lety jste bojoval, aby tu nebyla totalita, a nyní vám připadá, že se totalitní prvky znovu objevují jako bychom se v některých věcech vraceli těch třicet let zpátky. V čem se to projevuje?

Totalita se nám vrací v mnoha podobách a nejvíce jsem to pocítil na základní škole Václavské náměstí 8 ve Znojmě. Byl tam totalitní režim jako na dnešní Ukrajině. Všichni musí být podle jednotného liberálně socialistického světového názoru. Běda někomu, kdo by měl svůj názor a byl nedej bože vlastenec. Takový člověk musí být okamžitě zlikvidován. Začala u nás cenzura, mažou se příspěvky na internetu, v televizi a rádiu slyšíme pouze liberálně socialistický světový názor a vše ve veřejném prostoru musí být politicky korektní. Musíte být pro multikulturalismus, feminismus, migranty, rovná práva homosexuálů a upřednostnit vše cizí před domácím, a v tom případě můžete učit na základní škole. Pokud máte svůj zdravý selský rozum a jste vlastenec, tak vás vyhodí z práce.

S těmito jevy se setkáváme všude a situace v médiích je obzvláště alarmující. Když jsem si stěžoval na totalitní praktiky vedení školy a napsal jsem celkem deset dopisů na státní instituce, tak se nic nestalo. Paní ředitelka Jahodová hovořila o tom, že karavana jde dál, navzdory všem vlkům a šakalům. V našem státě se není možné dovolat spravedlnosti. Situace je velmi podobná době mistra Jana Husa, když měl svá kázání. Svobodný projev je dnes umlčován a lidé jsou pronásledováni za to, že říkají pravdu. Dnes máme mnohem blíže k druhé republice než k té první. Plíživá totalita prostupuje celou společností. Ideálům, na kterých vznikla naše první republika, jsme se na hony vzdálili. Současná doba více připomíná druhou republiku, Rakousko-Uhersko a protektorát.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Ukrajina (válka na Ukrajině)

Zprávy z bojiště jsou v reálném čase těžko ověřitelné, ať již pocházejí z jakékoliv strany konfliktu. Obě válčící strany z pochopitelných důvodů mohou vypouštět zcela, nebo částečně nepravdivé (zavádějící) informace.

Redakční obsah PL pojednávající o tomto konfliktu naleznete na této stránce.

autor: Oldřich Szaban

Myslíte, že zvýšení trestů pro pašeráky stačí?

Podle mě jsou téměř nepostižitelní, protože se je málokdy podaří vůbec chytit. Ale když jste toto téma nakousla, tak jaké tresty jim hrozí teď a jaké navrhujete? A máte taky nějaký účinný plán, jak ochránit naše hranice? A co si vůbec myslíte, že teď bude, když Asadův režim padl? Je to dobře nebo ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Konečná: Rozpočet je Pavlova a Fialova habaďůra na lidi

20:20 Konečná: Rozpočet je Pavlova a Fialova habaďůra na lidi

„Jedna velká habaďůra na lidi,“ říká k tomu, že prezident nakonec podepsal státní rozpočet na příští…