A tak to bylo i u mě ke konci minulého týdne. Kdo z Vás četl Nerudovy Povídky malostranské, vzpomene si možná taky na postavičku Hastrmana a klasickou starcovu hlášku „Ďjó, moře! - Proč nebydlíme u moře!"
Nadace Open Society Fund se rozhodla propagovat volby do Evropského parlamentu fiktivním úryvkem ze zpráv jedné soukromé německé televize. Hlavním sdělením je, že díky lenosti českých europoslanců přišla Česká republika o možnost získat desetikilometrové pásmo chorvatského pobřeží. Považoval bych to za docela povedený vtip, my Češi, Moravané a Slezané Jadran prostě milujeme, navíc si v klipu svých několik vteřin slávy užívá i Konrad Szymański, můj polský kolega z konzervativní frakce. Pokud by mě ovšem nezačali oslovovat rozzlobení voliči, jaktože nechráním naše národní zájmy a tohle jsem způsobil?!
Jak už to funguje u podobných virálních kampaní – autor se po chvíli mlčení přihlásil a nyní rozjíždí seriózní kampaň za zvýšení účasti ve volbách. „Nachytaní“ už ale vysvětlení tak nadšeně jako původní klip na sociálních sítích sdílet nebudou. U mnoha lidí tak může v podvědomí zůstat jediný dojem: stávající europoslanci (naházení do jednoho pytle) na svou práci prostě kašlali. Škoda.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ODS