Nové typy občanských průkazů jsou vydávány od 1. ledna 2012, a to v důsledku novelizace zákona o občanských průkazech.
„Prodloužením úředních hodin vycházíme vstříc našim občanům, neboť přechod na nový systém při vydávání občanských průkazů tuto proceduru prodlužuje a není jednoduché zpracovávat data, když dochází například k výpadkům systému. Doufám, že po prvním náporu se vše postupně dostane do normálního stavu,“ uvedl primátor města Roman Onderka.
MMB rozšiřuje na Odboru správních činností svoje úřední hodiny v úterý, ve čtvrtek a v pátek takto:
úterý a čtvrtek: 8:00 až 14:00 hodin
pátek: 8:00 až 13.00 hodin.
Úřední hodiny v pondělí a ve středu zůstávají beze změny, to je od 8:00 do 17:00 hodin.
Kam se mohou občané obrátit?
Magistrát města Brna, Odbor správních činností, Husova 5.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Brno.cz