„Na začátku března se lávka uzavře a pak ji demontujeme,“ říká Lenka Čapuchová z oddělení správy komunikací. Dle mimořádné mostní prohlídky a statického přepočtu zatížitelnosti lávky hrozí, že se lávka zřítí do kolejiště.
Oddělení investiční výstavby připravuje projekt nové lávky. S její realizací se však letos nepočítá. Stavební práce vyžaduje zajištění výluky na železniční trati, které nákladností značně převyšují samotné stavební práce. „Počítáme s realizaci zatím v roce 2023, kdy vlastník Správa železničních dopravních cest plánuje velkou výluku na trati Liberec - Harrachov, která zahrne i tento úsek,“ sděluje Pavel Sluka, vedoucí oddělení investiční výstavby.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV