Na seminář, který byl zaštítěn Asociací turistických a informačních center České republiky a statutárním městem Liberec, se sjelo bezmála 30 účastníků. Zástupce informačních center z Libereckého, Královéhradeckého, Ústeckého i Zlínského kraje přivítala vedoucí oddělení cestovního ruchu libereckého magistrátu Zuzana Kotrmanová. Lektorování se ujala Pavlína Sacherová a její spolupracovníci z Forward Creatives, David Sklenář a Zdeněk Sopůšek.
První část byla zasvěcena tématu „Jak si správně připravit zakázku pro kreativce“. Tedy co všechno by zadavatel měl mít rozmyšlené v okamžiku, kdy chceme natočení propagačního videa poptat, tedy kdo je cílovou skupinou, pro jaký kanál je video určené a s jakým dosahem.
V dalším bloku přednášející na konkrétních příkladech představili práci kreativce, který vymyslí samotný scénář videa, natočí ho a posléze na něm společně se zadavatelem pracuje. V závěru přišla řada i na diskusi, kdy účastníci dostali možnost s lektory prodiskutovat nápady a dotazy k tomuto tématu.
„Mnoho zástupců informačních center při své práci řeší propagaci města, například formou propagačních videí. Myslím, že každý si ze semináře odnesl velmi důležité podněty, které mohou uplatnit přímo v praxi,“ uvedla koordinátorka celého dne Zuzana Kotrmanová z Městského informačního centra Liberec, která je zároveň členkou rady A.T.I.C. za Liberecký kraj.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV