Právě na osobnostech a na kráse města Olomouce staví nový klip, který chce propagovat město prostřednictvím sociálních sítí i kin v celé České republice.
Za klipem stojí společnost absolventa žurnalistiky a filmové vědy na olomoucké univerzitě Marka Partyše. Ten se už před časem uvedl mimořádně úspěšným videem, které lákalo ke studiu na Univerzitě Palackého. Video, popisující život univerzity, na kanálu youtube shlédlo více než 150 tisíc diváků.
Kvalitní nápadité záběry na známé památky z neznámých úhlů, vtipný střih a také propojení s vhodně zvolenou hudbou znamenají dobrý potenciál úspěšného klipu i v případě nového Partyšova krátkého filmu. „Zkušenosti ukazují, že takovéto dobře udělané spoty mohou oslovit ohromné množství lidí, šíří se samovolně na sociálních sítích a je to něco jiného než klasická reklama. V tom vidím sílu nového klipu a tohoto způsobu oslovení veřejnosti,“ uvedl náměstek primátora Pavel Urbášek.
Spot bude promítán v kinech na mnoha místech České republiky, přístupný bude samozřejmě i na internetu. Výrobu i distribuci filmu finančně podpořilo město Olomouc.
Klip můžete zhlédnout zde.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV