Vyhlášení výsledků se konalo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu pořádané za podpory agentury CzechTourism. „Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.
Oceněná kampaň mířila na pocity budoucích turistů slogany Olomouc – to musíte… a podle vizuálu se v nich obměňovalo, vidět, zažít, ochutnat. S kampaní, pobytovými balíčky, kartou plnou výhod i novými prohlídkovými okruhy vyrazili pracovníci oddělení cestovního ruchu také na roadshow, aby Olomouc osobně představili lidem v jiných českých městech. Důraz kladli na individuální cestování a plány na rodinnou dovolenou. Lákadlem se ale staly i nové sluneční hodiny, které se na budovu radnice vrátily po rekonstrukci fasády.
Náměstkyně Záleská po vyhlášení výsledků odborné poroty ujistila, že letos lze lépe předvídat, co bude, a město se na to již připravuje. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.
Olomoucké výpadovky obsadí zanedlouho nové vítací tabule a v plánu je i spuštění nového turistického webu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV