Otrokovice: Město loni vyřídilo 144 stížností a podnětů, petic bylo pět

08.03.2012 10:56 | Zprávy

Rada města Otrokovice se na svém pondělním zasedání zabývala výročními zprávami za předcházející kalendářní rok v oblasti vyřizování petic, stížností a podnětů a poskytování informací v souladu se Zákonem o svobodném přístupu k informacím.

Otrokovice: Město loni vyřídilo 144 stížností a podnětů, petic bylo pět
Foto: panoramio.com
Popisek: Otrokovice

V průběhu roku 2011 bylo podáno a je evidováno celkem 5 peticí, které splňují náležitosti stanovené petičním zákonem, což je v porovnání s předchozím rokem o tři více. Všechny evidované petice byly vyřízeny ve třicetidenní lhůtě stanovené petičním zákonem.

„Z celkového počtu podaných a vyřizovaných peticí se dvě týkaly výkonu přenesené působnosti. Jedna z nich se vztahovala k obci Tlumačov, kde šlo o stanovení dopravního značení, druhá se týkala města Napajedla a ochrany životního prostředí v souvislosti s provozem průmyslové zóny. Zbývající tři petice příslušely samotnému městu Otrokovice. Šlo o nesouhlas s návrhem změny č. 27 Územního plánu sídelního útvaru Otrokovice, kterou mělo dojít ke změně funkčního využití volné plochy pro zástavbu rodinnými domy v lokalitě koupaliště. Další dvě směřovaly proti záměru zřídit nízkoprahové denní centrum v budově Na Uličce,“ přiblížil starosta města Otrokovice Jaroslav Budek.

K mírnému poklesu došlo u celkového souhrnného počtu písemných stížností a podnětů. Těch bylo evidováno 144, tedy o dvě méně než v roce 2010. Z celkem jednačtyřiceti stížností bylo dvacet důvodných a pět částečně důvodných. „Nejčastěji směřovaly do oblasti obtěžování zápachem v místní části Baťov, který jsme v závěru roku řešili. Situaci se podařilo společnými silami se společností TOMA zvládnout a zápach odstranit,“ upřesnil starosta Jaroslav Budek. Důvodné podněty, kterých bylo pětatřicet z celkových 103, se pak týkaly zejména oblasti dopravy, pozemních komunikací a ochrany a údržby zeleně. Částečně důvodných podnětů bylo šest.

V porovnání s předchozím kalendářním rokem došlo k nárůstu v počtu podaných písemných žádostí o poskytnutí informace z 8 na 10, nicméně jedna žádost byla podána dvakrát. „Podané žádosti o informace se týkaly například investičních plánů města, vydávání správních rozhodnutí o stanovení přechodů pro chodce, finanční pomoci v mimořádné sociální situaci, správních řízení ve věci ochrany před zásahy do pokojného stavu, projektové dokumentace Malé vodní elektrárny Bělov či pozemků města vhodných k výstavbě,“ uvedl otrokovický starosta Jaroslav Budek.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: otrokovice.cz

Ing. Jana Krutáková byl položen dotaz

Jak bude to zálohování fungovat v praxi? A je to už definitivní věc?

Dobrý den, to budu muset pet lahve nebo plechovky vracet v původním stavu, tzn. nesešlapané apod.? Někdo tvrdí, že budou muset dokonce mít i etiketu. To jako fakt? Proč se ptám na tu deformaci, jestli je to tak, tak nevím, kde je mám skladovat a vůbec mi celý ten systém záloh přijde nesmysl. Podle m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Prostějov: Charitativní stánek na vánočním jarmarku i letos

10:22 Prostějov: Charitativní stánek na vánočním jarmarku i letos

Po loňském úspěšném pilotním projektu bude i letos možnost podpořit neziskové organizace na Prostějo…