„Každý klient si při příchodu na oddělení registrace vytiskne lístek s pořadovým číslem, tím je zařazen do „fronty“ a čeká na své vyvolání. Odpadnou tak neshody s občasným předbíháním již čekajících klientů a zlepší se zároveň i orientace v budově,“ vysvětluje vedoucí odboru Rudolf Havlík. Od února bude navíc možné objednat se na jednání na oddělení registrace obecního živnostenského úřadu na konkrétní den a hodinu prostřednictvím webového portálu a vyhnout se tak čekání na úřadě.
„Možnost elektronického objednání už mají naši klienti, pokud žádají o vydání cestovních dokladů a občanských průkazů, stejně tak na odboru dopravy v případě žádostí o vydání řidičských průkazů nebo při registraci vozidel. Od konce minulého roku je pak možné si on-line zamluvit i svatební obřad,“ říká tajemník úřadu Michal Zitko.
Pracoviště Obecního živnostenského úřadu v Pardubicích naleznete v ulici Gorkého 489. Úřad zabezpečuje výkon státní správy v rozsahu stanoveném živnostenským zákonem, zákonem o zemědělství a zákonem o volném pohybu služeb, tj. zabezpečuje vydávání živnostenských oprávnění, včetně jejich změn, vede evidenci zemědělských podnikatelů, provádí kontroly podnikatelských subjektů v režimu svých pravomocí a plní funkci jednotného kontaktního místa.
Miroslav Janovský
tiskový úsek
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pardubice.eu