Do kompetence magistrátu nespadalo 9 podání. Ta byla postoupena k vyřízení věcně příslušným orgánům. Důvodnými bylo vyhodnoceno 10 stížností, stejný počet bylo stížností částečně důvodných. U všech byla přijata opatření k nápravě. Evidovaná podání byla vyřízena ve stanovené lhůtě a v souladu s příslušnou platnou právní úpravou.
V minulém roce byly odůvodněnými vyhodnoceny čtyři z 65 podaných stížností, magistrát zaevidoval 8 petic a 41 podnětů.
Z výroční zprávy o činnosti statutárního města Plzně v oblasti poskytování informací, kterou zpracoval odbor kontroly, vyplývá, že z celkového počtu 49 žádostí o informaci zaregistrovaných v roce 2011 bylo 34 vyřízeno kladně, 7 postoupeno k vyřízení příslušnému úřadu městského obvodu, 7 odloženo, 1 odmítnuta.
Zpoplatněno bylo 6 žádostí, ve dvou případech žadatel vyměřenou částku zaplatil a informace byla poskytnuta, ve čtyřech případech požadovaná částka nebyla ve lhůtě 60 dnů zaplacena, takže informace nebyla poskytnuta a žádost byla odložena. Odpovědi na vyřízené žádosti o informace jsou zveřejňovány na webových stránkách města Plzně.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: plzen.eu