Plzeň bodovala ve Velké ceně cestovního ruchu

27.03.2024 19:06 | Tisková zpráva

Ocenění hned ve dvou kategoriích si z vyhlášení Velké ceny cestovního ruchu 2023/2024 odnesla městská organizace Plzeň – TURISMUS. S loňskou destinační kampaní Zaostři na Plzeň se umístila na třetím místě v kategorii Inovativní marketingová komunikace. Bronzovou příčku obsadila také za projekt Plzeňské hotelové noci mezi nejlepšími produkty cestovního ruchu. Do letošního ročníku Velké ceny se zapojil rekordní počet přihlášených subjektů.

Plzeň bodovala ve Velké ceně cestovního ruchu
Foto: plzen.eu
Popisek: Plzeňská radnice

Porota ohodnotila Zaostři na Plzeň jako kreativní kampaň se skvělými výsledky, která je vtipná a neotřelá svým neortodoxním konceptem. „Ocenění od odborné poroty si samozřejmě velice vážíme. Vedle rekordního počtu domácích turistů, kterých se v loňském roce v Plzni ubytovalo nejvíce v historii, je toto ocenění dalším potvrzením, že se naše marketingové a destinační aktivity ubírají tím správným směrem,“ řekla náměstkyně primátora pro oblast cestovního ruchu Lucie Kantorová.

„S intenzivní komunikací na domácím trhu jsme začali v covidovém období ve snaze nahradit úbytek zahraničních turistů těmi domácími. O totéž však usilují všechny turistické destinace. Je tedy důležité se od komunikace ostatních míst odlišit a pokusit se ve vysoké konkurenci zaujmout nejenom zajímavou nabídkou, ale také originálním konceptem komunikace. Navíc musím přiznat, že objevit se na stupních vítězů po boku profesionálních turistických organizací, jako jsou TIC Brno a Jihočeská centrála cestovního ruchu je pro nás velký úspěch,“ doplnila Zuzana Koubíková, ředitelka organizace Plzeň – TURISMUS.

Plzeň bodovala i v tradičně nejobsazenější kategorii Nejlepší turistický produkt, a to s projektem Plzeňské hotelové noci. Hodnotí se nápaditost a kreativita produktu, využití infrastruktury, propojení služeb a provozovatelů a vhodné oslovení cílové skupiny. Odborná porota složená z předních profesionálů v oboru ohodnotila Plzeňské hotelové noci jako profesionální dílo, vyzdvihla jasnou komunikaci, kýženou spolupráci partnerů v destinaci a kombinaci pobytu s dalšími službami. První cenu v této kategorii získala Hřebenovka Českým Švýcarskem, na druhém místě se umístil produkt Pohádkové Krkonoše.

Slavnostní ceremoniál se uskutečnil v rámci konference Fórum cestovního ruchu, která byla součástí doprovodného programu prvního dne veletrhu Holiday World a Region World 2024. Organizace Plzeň – TURISMUS se prezentovala na veletrhu po celý uplynulý víkend v expozici Plzeňského kraje. Paralelně probíhal také veletrh ve Vídni, kde se Plzeň těšila velkému zájmu především díky Loosovým interiérům a pestré nabídce historických památek.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Jak podle vás zajistit práci seniorům?

Pravda je, že doba jde dopředu a lidé ve starším věku se mají problém ,,jít s dobou". Ale podle mě to bude problém i do budoucna, třeba pro dnešní 30. Za 30 let mohou řešit stejný problém jako senioři dnes, protože i když jsou třeba technologicky zdatnější než dnešní starší generace, tak za těch 30 ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústí nad Labem: Teplo na Střekově je zajištěno od podzimu 2025

13:44 Ústí nad Labem: Teplo na Střekově je zajištěno od podzimu 2025

ČEZ a THMÚ ve spolupráci s Ústím nad Labem zajistí dodávky tepla pro obyvatele na další desítky let.…