„Publikace vznikla původně jako časopis, který je distribuován hotelovým hostům. Slouží jako průvodce srdcem města, navíc obsahuje zajímavé informace vztahující se k období, ve kterém turista Plzeň navštíví. Původně hotelový časopis se stal oblíbenou turistickou brožurou, kterou zdarma nabízíme také návštěvníkům v informačním centru města,“ vysvětluje Zuzana Smotlachová, vedoucí odboru prezentace a marketingu.
„Dosud jsme vydali dvě mutace: první pro období léto-podzim 2011, novější z nich na období zima-jaro. Publikace obsahuje velké množství fotografií a je dvojjazyčná. Všechny informace předkládáme v českém i anglickém jazyce,“ doplňuje Kristina Štěpánová, autorka obou oceněných čísel.
„Moc mě těší, že právě město Plzeň obstálo v tak široké konkurenci na celostátní úrovni. Včerejší ocenění je důkazem kvality naší publikace. Je velice podařená nejen vizuálně, ale také obsahově. Návštěvník v ní nalezne klasické turistické informace, ale rovněž mnoho zajímavostí a postřehů vztahujících se k městu Plzni a životu v něm,“ těší se z úspěchu tiskoviny Eva Herinková, náměstkyně primátora pro cestovní ruch.
Zlatý středník je jediná profesní soutěž, která v České republice hodnotí firemní média. Od roku 2002 oceňuje periodika určená k reprezentaci společnosti, její značky nebo služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům a zaměstnancům.
Magazíny procházejí tříkolovým hodnocením. V prvním kole odborní garanti jednotlivých kategorií posoudí přihlášené tituly a určí, které postoupí k dalšímu hodnocení. V druhém kole vytváří odborná porota užší výběr. Poslední kolo se pak věnuje detailnímu hodnocení, z něhož vzejdou vítězové jednotlivých kategorií.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: plzen.eu