„Jde o lokální opravy drobných výtluků, které mají dvojí efekt. Jsou rychlé a zamezí rozšíření poškození chodníku a tedy i nutnosti mnohem větších a nákladnějších oprav v budoucnu,“ říká Ing. Jan Panenka, člen zastupitelstva, předseda Výboru dopravního
Chodníky jsou v majetku Magistrátu Hl. m. Prahy a ve správě Technické správy komunikací Praha, která ale na drobné a rychlé opravy nemá kapacity. Praha 5 opravy financuje z Fondu rozvoje dopravy, kam míří peníze z modrých parkovacích zón.
„Od začátku říkáme, že peníze z modrých zón vrátíme zpět infrastruktury na pětce. Investice do oprav chodníků má pozitivní ohlas a jsem rád, že v tom můžeme pokračovat,“ dodává Ing. Jan Panenka.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV