„Pacientům či návštěvníkům pacientů to zkrátí docházkovou vzdálenost do východní části areálu nemocnice, a to nejen z centra Zlína, ale také přímo od odstavného parkoviště u nového mostu přes Dřevnici a železniční trať v Přílukách,“ uvedl vedoucí dispečer Jan Tesař. Dopravní společnost Zlín – Otrokovice tak vyšla vstříc požadavkům cestujících i vedení nemocnice.
Na autobusové lince č. 38, která spojuje tovární areál v centru Zlína s Baťovou nemocnicí, okružní křižovatkou v průmyslové zóně v Přílukách a točnou Za Kapličkou v Přílukách, se zvýší počet spojů tak, že v centrální části Zlína po zastávku Baťova nemocnice-vozovna budou autobusy jezdit po 15 minutách po celý den, v úseku mezi vozovnou a Příluky, resp. točnou Za Kapličkou, bude interval mezi spoji 30 minut. Jízdní řád byl tvořen ve spolupráci s vedením nemocnice, aby byla zajištěna návaznost pracovní doby zaměstnanců na odjezdy spojů.
„Toto posílení dopravy bude zvlášť důležité v příštím roce, kdy má začít na jaře stavební rekonstrukce Havlíčkova nábřeží a kdy zde ubydou možnosti parkování. Autobus linky 38 zajistí pravidelný půlhodinový interval pro přepravu lidí, kteří místo u nemocnice zaparkují svůj automobil již v Přílukách,“ doplnil Jan Tesař.
Dostupnost Krajské nemocnice T. Bati veřejnou dopravou je dosud zajišťována trolejbusovými linkami č. 2, 8 a 9 ze zastávky Baťova nemocnice na západní straně areálu nebo linkou č. 2 ze zastávky Dřevnická v Bartošově čtvrti a přechodem po lávce, přes Dřevnici – z východního okraje areálu.
(zdroj: DSZO)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV