Bez marketingových aktivit nelze udržet rozvoj cestovního ruchu! Aby regiony efektivně využily cestovní ruch a turismus, potřebují branding, marketingovou komunikaci, reklamu a digitalizaci služeb.
Jsem tedy rád, že se mi podařilo vyjednat pro dotační program Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech o 40 milionů korun více, než byl původní návrh. Pro krajské a oblastní organizace destinačního managmentu tak bude k dispozici celkem 140 milionů korun!
Podpořeny budou moci být marketingové aktivity na úrovni krajů, turistických oblastí i aktivity na nadregionální a národní úrovni. Co se týče investičních aktivit, je nově možné čerpat programovém období 2021-2027 z Integrovaného regionálního operačního programu spravovaného Ministerstvem pro místní rozvoj. Ať už jde o odpočívadla, fyzické prvky turistických tras, rekonstrukce turistických center nebo infrastrukturu pro vodní turistiku a další věci, lze nyní tohle vše pro vás podpořit dotací.
A možná je i zahraniční spolupráce! V přeshraničním programu Interreg je k dispozici 1,7 miliardy korun pro nastartování cestovního ruchu udržitelným způsobem, aby pomáhal rozvoji příhraničních regionů. Podmínkou dotací je přeshraniční dopad a vazba na místní strategie.
Turismus dostal během období Covidu citelné rány. My ho teď zase postavíme na nohy! Jednáme také o zařazení celé komponenty pro oblast cestovního ruchu do Národního plánu obnovy. Díky všem stakeholderům, kteří se na tom podílejí. Držme si palce.
Detaily najdete ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV