Výběrové řízení podle pražské ČSSD provázejí pochybnosti a radní za TOP 09 navíc postupují proti přání většiny obyvatel města reklamy naopak omezit.
„Radní za TOP 09 si připravili půdu pro to, aby se na podzim ocitli na plakátech u vjezdu do tunelů, protihlukových stěn a podobně. Jedná se o zaplevelení veřejného prostoru a o další příklad totálně netransparentního nakládání s městským majetkem, Považuji za naprosto nepřijatelné, aby informace o tomto výběrovém řízení visely někde ve sklepě v sídle TSK a veřejnost neměla možnost se k němu vyjádřit,“ řekl zastupitel za ČSSD Petr Dolínek.
Podle jeho slov sice primátor Tomáš Hudeček neustále propaguje zušlechtění veřejného prostoru, ale jeho strana se chová přesně naopak. „Radní za TOP 09 chtějí prostě upřednostnit zájmy reklamních společností, které jim pak na podzim pomůžou s propagací v rámci volební kampaně, před zlepšováním vzhledu našeho města,“ uvedl Petr Dolínek.
Podle pražských zastupitelů za ČSSD jsou navíc vysoutěžené ceny nízké a efekt pro městskou pokladnu bude minimální. Naopak dopad na životní prostředí a kvalitu veřejného prostoru ve městě bude devastující. „Vyzýváme radní TOP 09, aby smlouvu neschvalovali a neupřednostňovali reklamní byznys před zájmy občanů,“ uzavřel Petr Dolínek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz