Páteční večer na přednášce Alexandry Alvarové INFORMAČNÍ VÁLKA JAKO KOMERČNÍ SLUŽBA.
Balíky dat o uživatelích sociálnich sítí, o jejich chování, zájmech, obavách si už dnes může každý koupit spolu s psychology, mediálními specialisty, marketéry a dalšími specialisty od firem, které udělají pro své klienty dezinformační kampaň k ovlivnění kupujících nebo voličů podle zadání. Odolává se tomu těžko. Proto je třeba poznat způsob, jak to funguje a vymyslet možnosti obrany. Sofistikované dezinformační psychologické operace jsou ohrožením demokracie.
Děkuji Alexandře Alvarové za výbornou přednášku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV